Neclalper Selamün aleyküm arkadaşlar bebeğim prematüre doğdu şimdi küvezde 2 hafta oldu şimdiye kadar bi sıkıntısı yoktu bugün bebeğimi görmeye gittiğimde doktor kanında enfeksiyon var dedi belinden sıvı alıcaz dedi hareketli olan oğlum bugün çok baygındı böyle durum yaşayan var mı
annevebebek17 Allah şifa versin canım ALLAH tan umut kesilmez dua et.. Kac haftalikken ve kaç gram doğurdun canım