Asill Merhabalar happy mom ailesi Kayseri'de Huma Hastanesi'ne giden hamisler bir sorum olacak bazı özel hastanelerde 32. Haftada çalışamaz raporu yazdırmak için ücret talep ediuorlarmis . Huma Hastanesinde boyle bir durum var mı acaba 🤗şimdiden tskler ...
FSCMK Asill bende32 haftalıkken gitmiştim 2 doktora girdim bayramdan önce ikiside çalışıyormusun diye sordu bende yok dedim herhalde ücretli değil
bsrgz Asill bu sizin yasal hakkiniz ozel hastane boyle bir talepte bulunamazki. Hümaya gitmiyorum ama bende aldım 32. Haftada çalışamaz raporu.