Emine13 Hanımlar selamın aleykümm ben geçen yazmıştım hatırlayanlar vardır...bebek görünmemişti...bugün gittik bebek göründü kalp atışıda var çok şükür fakat yolk kesesii büyük dedi doktor sağlıksız gebelik olabilir dedi...1 hafta sonraa tekrar çağırdıı böyle bir durum yaşayanınız varmı😢