okyanus8731 canım benim korkma diyeceğim ama biliyorum ki hiç bir işe yaramayacak. Ben 36+2 oldum hala aynıyım. Sürekli korkuyor insan, daha kontrole gideli 2 gün oldu sürekli gitmek istiyorum doktora, utanmasam hastanede yatacam. Yalnız değilsin, çoğumuz senin gibi evham yapıyor endişeleniyor. Allah korusun bebeklerimizi.