Seymanur234 eczanede çıkmıyorsa sigortanızdan devletin kestiği paradır o.
Devlet besava yapmıyor ki doğum yaptığınızdada özele ödediğiniz kadar para sigortadan kesiliyor. Ben eşimin sigortasından faydalanıyorum kesiliyor mecburen.
İlaç alırken 6 tl ekleniyor ama bunu biliyorum