Ozgeee93 Arkadaşlar merhaba. 16 haftalık gebeyım, çamlıca medıpol hastanesine geçiş yapmayı planlıyorum, sedef hanıma randevu aldım ama forumda okuduğum çok yoğun, çok sıra bekliyorum , eskisi kadar ilgilenemiyor yorumları beni çok kararsız bıraktı. Bu hastaneye giden anne adaylarının doktorları ile ilgili olumlu yönleri olumsuz yönleri hakkında bilgi vermesini rica ediyorum.
Sevdaknk Ozgeee93 canım bende dün ilk defa sedef hanıma gittim sadece 20 dakika bekledim.gayet ilgili bir bayandı ben baya memnun kaldım 15 dakika bebekle ve benimle ilgilendi. Umarım böyle devam eder
Ozgeee93 Sevdaknk teşekkür ederim cevabınız için benim de haftaya çarşamba Inşallah ben de memnun kalırım