HvvGlKrdl Kizlar merhaba 24 haftalik hamileyimm.. Sag tarafa, yuz ustu ve sirt ustu yatmak zararliymis.. Bende normalde hep sirt ustu uyurdum.. Zararli oldugunu duyunca yatarken sol tarafima yatiyorum ama gece bir kac kere tuvalet icin kalktigimda hep sirtustu uyaniyorumm.. Sabahta ayni sekilde uyaniyorum.. Esim bugun 145 cm 40 cm bi yastik siparis etti sasun arkama koyacam donmeyeyim diye baska bir cozumunuz veya tavsiyeniz var mi acaba?
Ebiyim Canım hala sırt üstü yatabiliyorken tadını çıkar. Çünkü ilerleyen haftalarda yatınca nefesin kesilecek zaten. Sola yatmak tansiyon için de kan akışı içinde daha iyi. Ben de sağ ve sola dönerek uyumaya çalışıyorum. Sırt üstü zaten yattığım an nefes alamıyorum artık. 33. Haftadayım
Banu_ayaz Sirt ustu yatmak oncelikle sana zararli bebek baski yaptigi icin damarlara nefesi zorluyor o da kalbi zorluyor ben yastigimi biraz daha dik yapip sirt ustu yatiyorum uyuyamiyorum cunku baska turlu rahatsiz olunca vücut sinyal veriyor zaten kalbim bir carpinti yapiyor artik oldugu yere kadar diyorum son 8 haftam direniyorum 😂😂