bus4sul bana kimisi 3 hafta dedi kimisi 1 hafta kimisi 2 hafta geriden dedi kiloyla alakalı
pek kafama takmıyorum açıkcası 700 gram doğup hayatta olan iki tane 3 yaşında yeğenlerim var çok şükür gayette iyiler 3 yaşına kadar geldiler sadece sağlık problemi olmasın diye dua ediyorum kilo pek önemli değil ultroson cihazları tam anlamıyla doğru ölçüm yapamıyor eksik söylerler doğunca 3 kilo doğarlar çok duydum öyle ablama da bebeğin 4 kilo üstü doğacak dediler 3.200 doğdu ikincisinede 3 kilo dediler 4.600 Doğum yaptı ve normal Doğumda çok zorlandı bir sürü dikişi oldu anlıcağın yanlış ölçüm olabiliyor herşey nasip kısmet 🤲