Bsra_28 Iyi günler ben 21 haftalık ikiz gebeyim ve ayrıntılı ultrason cektircem ikili tarama testini bakirkoy uzmanlar tıp da radyoloji bölümün de cektirmistim ve çok memnun kalmıştım siz hangi bölümde cektirdiniz perinatolaji değilde gene aynı yerde radyoloji bölümün de cektirsem olur mu
Cookie_the_pomy Bsra_28 ikiz benek bekliyorsunuz. Yüksek riskli gebelik dr u yani petinologun bakması çok daha iyi olacaktır.