Sermec Merhaba kızlar ben 8+2 haftalık hamıleyım 5 ay önce bir düşüğüm oldu onda kese yanında kanama alanı vardı doktorum progestan vermişti ama bunda bır problem yok progestan da vermedi doktor kullanmak lazım mı yanı bütün hamıleler kullanıyor mu
rukiye-02 Sermec benimde 20. Haftada kanamam oldu progestan verdi kullandım bi ay sonra bıraktırdı şimdi 28 haftamdayım bi sıkıntı yok çok şükür
Eslina Sermec eger doktorun bununla işgili bişey demediyse kullanma canım ben kullandım ama benim düşük sonrasındaki hamilelğimdede lekelenmem olmuştu bir ay kullandım
elif_badeninannesi Sermec bende gerekli görmüştü kullanıyorum hala gerekli görmediyse kullanmanıza gerek yok doktorunuz daha iyi bilir tabi inşallh sağlklı doğmlarınız olun cnm :))))
Sermec Betullmim cok sükür kese de iyi bebekte ilk hamılıkte kullanmıştım bunda niye vermedi dur merak ettim teşekkür ederim canım
Betullmim Sermec ilk gebeliğinizde düşük riski görmüş ondan vermiş demekki ... benim herşey yolunda gitti 29. Haftada pembe lekelerim oldu erken doğumu önlemek için verdi. Yarın kontrol edecek sorun yoksa iptal edecek diye tahmin ediyorum.