Asli-teberik çalışıyorsanız onun çok etkisi var. Ben 20’lerde yaşadım sürekli ayaklarım şişti korkunçtu. Okullar kapandı tatile çıktım şimdi 34.haftada hiç şişlik yok ayaklarımda. Okuldan gelince soğuk suyla ayaklarımı yıkayıp bazanın başlığına uzatıyordum belki yarım saat. Çok iyi geliyordu