Emine55 Kızlar benim bi akrabam varda ikinci hamileliği 37 sen şuna ilk bebeğinde göğüs ucu çok yara oldu ve bebek emdikçe kanadı emziremedi sütüde vardı oda bunda aynısı olmasın diyo bi krem bulmak istiyo bildiğiniz krem var mı
amiraslanli91 Emine55 kendim denedim cok iyi,bence turkiyede de olmali cunki reklamlari gidiyor o kremin
Pinaryyim Emine55 bnde 28. Haftadayım doktorum bu haftalarda kreme başlamamı söyledi lanshion gögüs ucu kremi
Kezu17 Emine55 ben lansilohunkini aldım, ama daha 30. Haftadayım kullanmadım.Arkadaşlarım lansilohu önerdiği için aldım. Birde silverette diye gümüş göğüs koruyucuları gördüm internette. Ceyda Düvenci tanıtıyordu. Çok iyi diyor. Onu araştırıcam.
amiraslanli91 Bepanten,bepantol kremi cok iyi.Turkiyede ismini bilmiyorum ama Bakude ismi bepantendir. Goyus ucuna iyice kremi cek 20 dakika sonra yu
Tgb Canim kreme hic gerek yok istiyorsan al tabi bende ilk cocugumda bulundurmustum ama hic gerek kalmadi gogus ucunu degilde tum kahverengi cevreyle birlikte emzirirsen hic yara olmuyor 👍