Mudurehanim Kızlar, bugun kan verdin kan değerlerim normalin biraz altında kan ilacı da içiyorum ama neden böyle oldu anlamadım🙁kan yapıcı besinler yemelisin dedi doktor kırmızı et falan ama ben cok tüketemiyorum kırmızı et neler yiyebilirim?
Mervenurysr Mudurehanim aynı durumdayız , dr bana çekirdekli kuru üzümle fındıkiçi birlikte ye dedi ama ben yiyemiyorum 🙄
sevgitekes Mudurehanim bende bugün sonucumu aldım üç aylik hamileyken 10.6 olan degerim simdi yedi aylik hamileyim 12.6 olmuş düşmesini bekliyodum bebek emiyo diye yükselmiş kesinlikle dut pekmezi yükseltiyor akşam yatmadan iki üç tatlı kaşığı içtim
Nur___ Mudurehanim ıspanak, pazı, brokoli, maydanoz, nane gibi yeşil yapraklı sebzeler, kuru kayısı, siyah üzüm, kuru baklagiller, balık, tavuk eti, elma, portakal bunlar hep kan yapıcı, kırmızı et sıkıntı ise bunları dene bi, ceviz, fındık, 🌼
Miran-annesi1649 Aynı sorunu bende yaşıyorum hata kan değeri çok düşük olduğu için 3 4 sefer serumla karışık kan takviyesi yapıldı bugün gene ölçtürmek için kan verdim sonuçlar Pazartesi çıkacak inşllah iyidir yoksa gene kan takviyesi verilecek kan yapıcı olarakta kara mercimek çorbası ciğer ve pekmezi öneriyorlar çok ha bide siyah üzüm bunlardan yiyebildiğin varsa tüket bence Doğum zamanı kansızlık çok sıkıntı oluyormuş
Hllswm Miran-annesi1649 canım serumla karısık kan diye bişey yok sana demir içeren serum verilmiş oda kan gibi biraz daha koyu rengi..
Mudurehanim sevgitekes 10.7 benimde agustos basında seker yüklemesi yapılırken ölçülmüştü 11.4 değerindeydi o zaman pekmezi deniycem tesekkürler🙂
Mudurehanim Nur___ ceviz ve fındık her gün tüketiyorum aslında ıspanak balık tavuk bunları da mutlaka haftada bir kez tüketiyorum ama kırmızı et yiyemiyorum ciğer falan sadece köfte yiyebiliyorum o da yeterli gelmiyor herhalde🥺