EbruUslu İyi akşamlar hamişler 8 haftalık hamileyim hiç olmayan kahverengi lekelenmem oldu 2 3 damla kadar normal mi başına böyle bişey gelen var mı doktorumu aradım ama amelıyattaymış yarına randevu aldım gidicem bakalım ama merak ediyorum.😒
Nefesim EbruUslu bendede oldu kahverengı cok az leke geldı doktoruöa gıttım içerde kanama alanı olsugunu soyedı bana bır dahada gelmedı lekelenmem am dıkkat et dedı ıfne vuruluyorum düşük için sende bence doktoruna git bı baksın
EbruUslu Nefesim ay suan korktum bıraz yarın sabah gıtcem bıdaha gelmedı suana kadr ama agrım falanda yok yarın gıdıcem bakalım ınsallah bısey olmaz ya bı arkadas da da olmus dr demişli bebek buyudukce yer acar normal birde artan östrojen hormonundan da olurmuş bilemedim şimdi inşallah bişey cıkmaz
EbruUslu Nefesim canım gittim bugun bı problem yok şükür ama tedbir amacla progestan hapı kullan dedı
EbruUslu Cigdem33 evet cnm bende hapı kullancam simdi tedbir amaclı avuc ıcı kadar kanama görmedğin sürece korkma dedi hemen gel dedi bide digerleri olabılır bu aylarda normal dedi.
Nefesim EbruUslu oh ne huzel cok sevındım progeston bende kullanıyorum cok normal vermesi düzenli kullan inşşalh saglıklı bır sekılde alalım bebıslerımızı kucagımıza