Bsraa1 cumartesi doğum yaptım ben sade bi çanta hazırladım herşeyi de kullandım
Hastane çantasına kendim için
-gecelik (güzel bi takım ziyarete gelenlere paspal karşılamamak için)
-ayrı pijama takımı (önü düğmeli olursa daha iyi olur rahat olması çok önemli doğumdan hemen sonra onu giydim ben)
-havlu
-çorap
-depend (iç çamaşır koydum ama hiç gerek kalmadı )
-yazma
-terlik
- hırka (kesin koy ben ağısyosta olmasına rağmen doğumdan sonra tirtir titriyordum)
-atlet (emzirme atleti de koydum normal atlette ama ikisini de kullanmadım)
-kağıt havlu
Bebek için
- hastane çıkısı (10lu olandan battaniyesiyle beraber)
-2 tane ayrı takım
-3 tane zıbın
-3 tane çorap
-3 tane ağız mendili
-1 müslin,1pamuklu battaniye
-emzik
-biberon (ben aldığım halde hastane çantasına koymamıştım ama pişman oldum bebeğim burnu tıkalı olduğu için ememedi gerekiyor yani her ihtimale karşı )
-20 adet bez (sayısı tam yetti bana istersen azalta bilirsin)
-ıslak mendil