Bebegiiim kızlar en son 38 haftalikken kontrolum vardi ultrasyonda 40 haftalik ciktim 2 hafta önden gidiyorum ama dogum icin sorun yaratirmi acaba şimdi o aklima takilda doktora sormayi hic akil edemedm böyle birsey yasayan varmi normal dogum acisindan sorun yaratirmi suan 38+6yım
Zuzu41 Bebegiiim merhaba benim kızımda öyleydi hep iki hafta önden ama bi şeyi değiştirmedi bu 41. Haftaya geldik hala makat gelişti sezeryan doğum yaptım yani yine doğum zamanını bekledim