Fatosruzgar Arkadaslar su tuketemiyorum 🙁 yanima koyuyorum siseyle ama yinede yudum yudum bitmio 1 litre aksama kadar napicam ? Farkli tavsiyesi olan var mi ? Yada doktoru onermis olan?
Burcuk Fatosruzgar kaç haftalıksın. Bulantın var mı? Mesela ben 3 ay su içemedim midem almadı öncesinde güzel içerdim. 3ay bitiminde bulantı bitti su içmeye devam ettin. Son ayımdayım şimdide midemi hemen dolduruyor midem yine bulanıyor zorla içiyorum. Hemencecik vc ye koşturuyor
Merve0306 Fatosruzgar canım ben birşeyler yiorum içmeden önce çok degl ama ufak bisküvi vs öle susuyrm eger olmuyosa oda salatalık yiyeblrsn onun gbi sulu olan şeyler yada
Cans Ben de su içemiyorum maalesef . Doktorum ayran önerdi içerisindeki su oranı yüksek olduğu için . Umarım alternatif çözüm bulabilirsiniz ❤
Elissaaa 3,5 lt içiyorum enfeksiyon için mecbur.Siz içine ince limon dilimleri ve nane yaprağı koyabilirsiniz.Aroma verir güzel olur👍🏻
Fatosruzgar Burcuk 18 haftaligim ama benim hicbirzaman suyla aram ok normalde de haftada 1L icerim ama hamilelikte zorlamak istiorum olmuo🙁 bu arada bulantim hic olmadi benim hamilelikte
Burcuk Fatosruzgar mesela ben bardakta su içemiyorum . 500ml bir sürü koli alıyorum bi tane sabah bi tane o arada bi tane öğlen bi tane o arada ..... derken içmiş oluyorum. Şişeyi açınca bitiriyorsun
adm Adım Sayar uygulamasının bugünkü blog yazısı “Suyunuzu Daha Lezzetli Hale Getirin!” İndirmek için: http://bit.ly/adimsay
Fatosruzgar Cok sagolun kizlar denicem soyledikerinizi 👍🏻 OZellikle bebegim icin istiyorum tabi ama bide vucudumun yirtilmasini hic istemiorum ve okudugum bi sitede nekadar nemlendirirseniz nemlendirin icerden de suyla nemlenmesi lazim yoksa yirtilir diyodu🙁