Burcuk Ebi 32de olmak zorunda kaldım ama hiçbir Atraksyonu yokmuş . 5 saniyede bitti gitti zAten 2 parmak hem kısacık hissetmedim bile
Obsesifk Ebi bende ondan çekiniyorum ya birde doktorum erkek insan ister istemez çekiniyor inşallah yaşayınca o kadar büyütülmicek bişey olduğunu anlarız eşime doğum da sürekli bakacaklar deyince sen doğurma demişti 😂😂
Ebi Obsesifk devlette yapcam doğumu kimin denk gelceği de belli değil hayırlısıyla sağlıkla bi alsaydık kucağımıza bebeklerimizi ❤
aren6161 Ebi 6hafta dendı bana sata gore 6+1 dım arastırma hastanesıne gttm ole yapıldu korkulacak bsey yok normal muayne gbı deıl azıck ucuyla bakıo aletın hıcbır sıkıntısı yok
MineIremAzl Ebi 6. Haftada hiç yaptirmamistim daha önce bilmiyodum nasıl yapildini dış gebelik riskimde vardı agladim bitene kadar ama zor bişey değil benim durumumdan dolayı korkmuştum
Miniklerim03 7 haftalıkken kalp atısını duymk için oldum doktrm erkek bide haliyle utana sıkala ama mecbur oluyosun dogumdada normal oldu cok kişi görüyo altını ama o sancılardan dolayı normal geliyo hersey bian önce kurtulsam diyosun.