Nazli_zeyno9 22+4 olduk bugun ama sırt ustu yattıgımda gunde 5 6 kez bebegım toplanıyor sankı gobegım sıvrılesıyor agrı olmuyor ama aranızda yasayan var mı normal mı
Deletedmom293 Nazli_zeyno9 böyle bir durum yaşamadım ama yüz üstü , sırt üstü yatmak tehlikeli diye biliyorum. Sırt üstü yattığınızda hafifte olsa göbeğinizi yanda tutun ki bebeğe baskı olmasın.
Gebe1 Nazli_zeyno9 benimde oluyo ozelliklesabah kalkinca bi tarafa toplanmis oluyo 33 haftaligim bazen karnim kasiliyo
zumrutperi Nazli_zeyno9 kasılma canım o her hamilede olur ben de o zamanlar çok rahatsız oluyordum benim de 20.haftadan beri oluyor doktoruma çok gittim bu yüzden şimdi 37.haftamdayım az su içtiğin zaman ve çok yorulduğun ayakta kaldığın zaman daha çok olur
Burcu77 Nazli_zeyno9 benimde oluyordu bi iki kere doktor a soyledim magnezyum hapini gunde 2 e cikartti sende söyle canim
berguzar1987 Nazli_zeyno9 bu sıkıntılı bir durum o kasılmalar açılmaya sebep oluyor lütfen doktora gidin
ponciklerin_annesi Nazli_zeyno9 suan ayni durum bende de var canim bazen tek tarafimda sisme oluyordu simdi karnimin ortasi sisti 😊 suan bende ne oldugunu izliyorum
Nazli_zeyno9 Magnezyuma basladım bır haftadır sık gıdıyorum doktora bu yuzden cok sukur rahım agzı acıklıgın yok 4-5 cm kalınlıgı bır sıkıntın yok dıyor ama ınsan korkuyor ıste ısım geregı sureklı ayaktayım sanırım oluyormus cogu gebede oyle dedı doktorum bugun tekrar gıttım ama ınsan korkuyor ıste