Arkadaşlar 37+4 üm bugün randevum vardı doktorum 2cm açılman var dedi eğer p.tesine kadar kendi sancım gelip doğurmazsam p.tesi suni sancıyla doğuma alacak işimi kolaylaştırcak açılmamı sağlicak bildiğiniz bişeyler varmıdır acaba 🙁🙁 birde meryem ana eli otu var bende onu şimdimi koymam lazım peki o açıldıkça rahimde açılsın diye bana yardımcı olabilirmisinz 😐