Banu2626 benım ilk peçeteye sildiğimde pembemsi ve kavherengi tonunda bı kan gelmişti çok azdı 1 gun sonradan çoğaldı adetımden fazla kan parçaları felan geliyor belim çok ağrıyor zaten adet olarak sayıyolar ama herkes aynımı olur bilmem canım bende ilk defa yaşadım ama kimyasal gebelik geçirip 2. Adetı beklemeden hamile kalan çok insan varmış