haklisinesracim internette en hafif baş agrısına kanser yazıyor. İnternet bakacağınız son kaynak olsun derim. Gebelikte değil ama gebeliğimden önce Benim de çok ciddi kum ve taş problemlerim vardı. Kum döktüğünüzü zaten hissetmiyorsunuz. İdrarınızı yaparken öyle kum dökülmesi gibi değil yani. Monurol bende kullanmıştım. Kum evet agrı yaptığı İçin Doğumu tetikler ama Bebek ölümlerine kadar varacağını sanmıyorum. Zaten risk oluştursaydı sizin için doktorunuz riske atmaz sezeryan a gün verirdi diye düşünüyorum. Kontrollerinizi aksatmayın bol su İçin yürüyüş yapın dinlenin endişe etmeyin. Allahın izniyle hiçbirşey olmayacaktır 🙏🏻