Rapunzelll Selam kızlar🤗 39. Haftadayım bebeğim hala aşağı inmedi ve açılmam yok haftaya cuma suni sancı veririz dedi doktor ben normal istiyorum tabi her kadın gibi acaba aşağı inmesi için ve açılmam olması için ne yapmam gerekiyor sizce?