Biolden hiç memnun kalmadım nem oranını sevmedim ve hamilelikten sanırım benim midemi çok bulandırdı kokusu 🤗 ama vazalin ve lierac memnunum. Be hamile kaldığım ilk günden beri hiç bırakmadım. Çünkü zaten çatlakların bir kısmı kuruyan cilt yüzünden oluyor 21 haftadayım daha hiç çatlamadım.