EkGizemes
Gerçekten böyle adamları yetiştiren ailelere sayıyorum saatlerdir çünkü kimse bu kadar kötü olamaz kendi kendine lanet olsun . Ülkemizde kadın olmaktan utanır hale geldim bin kere de yazıklar olsun 🤬😭😶 saatlerdir ağlıyorum kasıklarıma ağrılar girdi resmen ne Ümit’lerle karnımızda taşıyoruz çocuklarımızı o yavrucağız şimdi bir başına bu lanet dünyada kaldı 😭
Alarasel
EkGizemes 😫😫😫yazıklar olsn dediğin gibi yetiştirilme tarzı çok çok önemli😢😢😢😡😡
Sevda15
Ben annemi 18 yaşımda hasta halinde görmeye , acı çekmesine dayanamadım acı çekerek vefat etti unutamıyorum acısını hala. O kız babası tarafından gözü önünde öldürülürken o piskolejiyle nasıl yaşayacak bunu yaşatan baba rabbim cehennem ateşiyle yaksın yatıcak yeri olmasın , kahrolsun .rabbim o kız evladına peygamber sabrı versin çok zor bir acı...
Alarasel
Sevda15 Amin inşAllah bin kat beter olsn
Sonkaya35
adm O adam nasıl can verecek bilmiyorum izlediğimden beri psikoloji diye bir şey kalmadı bende o kadar üzüldüm ki karnımda ki bebeğim kasıldı o kız şimdi ne yapacak canım benim Allahım o adama ölüm bile ödül olur ceza evinde beslemeleri bile kötü o adama her gün işkence yapmalılar . Kadın nasıl ölmek istemiyorum dedi Allahım o küçük kız bu olayı kafasından nasıl atacak
EkGizemes
Alarasel hemde çok 😔 erkek çocuklarını pohpohlayarak büyüten yaptığı herşeyi erkektir yapar diye geçiştiren annelerden de nefret ediyorum erkek kız diye karnına bebeği düştüğü an ayırt edenden de nefret ediyorum EGO’larını tavan yapan bu tür anneler işte kendilerini bi halt sanıyorlar ahlak namus sadece kadına has karakteristik özellik değil bunu anlamadıkları sürece bu vahşetler bitmeyecek umarım yeni nesil beynini kullanarak büyütür çocuklarını ... yoksa dünyaya Salınan dişisine tek zarar veren yaratık insan olmaya devam edecek !!!
Tikitinannesi
Sevgili anneler, anne adayları, özellikle erkek çocuk yetiştirecek anneler. Benim kızım olacak ve sırf bu yüzden oğlum olsun çok isterdim. Oğlum olsaydı, kadına saygı duyan, onun kendisinden farkı olmadığını bilen, cinsiyet eşitliğine her koşulda önem veren bir birey olarak yetiştirmek için elimden geleni yapardım. Dünyada en azından onunla evlenecek kızın böyle bir derdi olmazdı, şansı olurdu. Etrafındaki erkeklere de bu özellikleriyle örnek olsun isterdim. Belki olurdu, belki onun evlendiği kadın çok mutlu olurdu. Kızım olacağı için bu konuda çaresiz hissediyorum kendimi, çünkü bilmiyorum kime aşık olup da evlenecek, başına böyle korkunç olaylar gelme ihtimali olacak mı, ben onu koruyabilecek miyim diye çok korkuyorum. Bu yüzden buradaki erkek annelerinden, belki benim hayallerimi gerçekleştirirsiniz diye yazıyorum. Kadınların onlarla evlendiği için mutlu olacağı erkekler yetiştirin ne olur. Asla bir kadına küfretmesine, kötü davranmasına izin vermeyin, etrafta böyle örnekler varsa onları örnek göstermeyin. Bir kadın ve bir erkek anlaşamıyorsa, bunun yolu medeni bir şekilde boşanmaktır, şiddet, cinayet değil, bunu bilerek yaşasın oğlunuz. Ne kadınlar ne de çocuklar bu acıları yaşamasın artık 😔
EkGizemes
Tikitinannesi okurken ağladım resmen zaten bugün dokunsalar ağlıyorum benim de oğlum olacak bir tane de kızım var önce kız kardeşini nasıl sevmesi gerektiğini öğreterek başlıcam ilk adımlarıma 😭 anne olmak sorumluluk vicdan yürek eşitlik ve sabır istiyor maalesef şu an yetişen ve birey olmuş insanlarda bunları görmek pek mümkün değil adam karısını resmen doğruyor oradaki insan izlemeyi adamı taksiye bindirmeyi tercih ediyor linç etmek yerine neler konuşulur bu konu hakkında İnan ağzıma geleni yazmayı o kadar istiyorum ki 😭
Nvnnnn
Tikitinannesi çok güzel ifade etmişsin canım inşallah erkek annesi olacağım ve dünden beri kendime tüm bu söylediklerini defalarca söyleyip kendi kendime sözler veriyorum yeminler ediyorum. Cinsiyetçi olmadığımız gün bu toplumda her şey değişecek. Amaaaan bir çocukla mi olacak diyenler olacaktır. Evet bir çocukla başlayacak bu. Bir erkek bir kadın demek bir kadın da bir aile demek. Hatta o bir erkek kendi evladının da rol modeli olacağından daha nice bir çocukla olacak bu. Olmak zorunda ya başka seçenek yok. Rabbim hayırlı evlatlar versin bizlere ve bu evlatlarımızı da hayırlı eş hayırlı baba eylesin. Ne diyebilirim ki başka bilmiyorum o kadar etkilendim ki daha karnımdaki evladıma tembihlerde bulunuyorum ve ınanıyorum ki bu tembihlerim bile ise yarayacak . Bir gün bir yerlerde ona bir çağrışım olacak. Umudum var benim ya bizim gibi annelerden umutluyum💙💙💙💙
Alarasel
EkGizemes işte ztn gene hemcinsimz erkek çocugunu yetiştirende bi kadın. Yapmamak lazm şu zihniyt çok tehlikeli bi zihniyet erkektir yapar dedkçe her türlü pisliği yapmakta kendileirndr hak gmrüyolar çünkü babalarındn öyle görüyolar abilerndn anneleride destek oluyo öyle yetiştiriyo bu şeklde Allah kismeye vermesn haberler görüyoruz ne yazıkkı😪😪😪😫😰😡😡😡😡😡😡😡insnlığımızdn utanıyorz artık ya yeter!!!!
gunesveguney
Haberi duyduğumdan izlediğimden beri kendimde değilim. O çocuk bunu nasıl atlatacak, ilerde nasıl birine güvenip evlenecek bi yuva kurabilecek.. Eşiyle tartıştığında gözünün önüne annesinin aklına son kalan bu hallerini mi olacak 😥Çok üzgünüm çok..
gunesveguney
Bu haberi araştırırken başka haberlerle daha karşılaştım. Mersin'de geçtiğimiz yıl kasım ayında ayrılmak istediği kocası tarafından bir kadın daha öldürülmüş.Cemile Ertürkoğlu !! Hemde boğazını maket bıçağıyla kestikten sonra parçalara ayırmış ve KIYMA MAKİNESİNDE cesedi parçalayıp şehrin farklı yerlerindeki çöp kutularına atmış. Kanım dondu bugün bunu okuduğumda bu nasıl bir vahşet nasıl bir canilikk nasıl bir kin öfke. İnsan nasıl bu noktaya gelebilir 😐😐😐😐😐
Olivkie
adm
adm izleyenler nasıl izleyebilmiş hayret ettim. Ben ki beni ısıran sivrisineği bile öldüremiyorum, kan gormeye dayanamıyorum. Bunu yapan ve bu zihniyetteki tüm yaratıklar hem bu dunyada hem dıgerınde Allahından bulsunlar!!!
gunesveguney
Bugün birde "Ali Emir" bebeğin hikayesine şahit oldum 😥😥😥 geçtiğimiz pazartesi günü 8 aylik bebeği öksürük ve ateş şikayetiyle halkalı acıbadem hastanesine götürüyor aile. Ve o gece nöbette olması gereken doktor yerinde olmayip yerine onun kaşesini kullanan kaçak olarak çalışan yabancı uyruklu doktorun yanlış tedavi uygulaması sonrası minicik beden orda can veriyor.. Annesinin instagram profiline girdim kendimi kaybettim 😥 (semacaner34)
Burda her gün ne postlar okuyoruz bende dahil hamile kalabilmek için ne emekler ne stresler çekiyoruz.Hamile kalıyorsun bulantıların 9 ay karnında taşımaların doğum sancıların derken ne süreçlerden geçiyor insan 😐 Doğuyorsun ayrı bi mutluluğa 3 kişi uyanıyorsun. Ve sonra bir gece uyanık olarak götürdüğün hastaneden daha sadece 2 dişi çıkmış ilk yaşını bile göremediğin bebeğinin cansız bedeniyle ayrılıyorsun. Rabbim sabırlar versin 😐 Sağlık oyuncak değil bizim başımıza gelmeyeceğinin garantisi yok 😐 İhmal var, kaçak çalışan var, şiddet var, cinayet var, tecavüz var ama ADALET YOK ! Çok doldum bu haberlerle bugün affedin çok uzun yazdım ama ciğerim yanıyor. EMİNE' YE , CEMİLE'YE , ALİ EMİR'E ve daha nice şiddet gören, ihmal kurbanı olan, tecavüze uğrayan ve bunun gibi her türlü maruz kalınan kötülüklere içim yanıyor. Rabbim sorumluların cezasını versin, kalanlara da sabır...
Alarasel
gunesveguney 😰😰😰😰😰😰😰😪😪😪🤭🤭😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪. Ya nasıl olur böyle bişi acıbademde hemde 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡Allah bin türlü🤭🤭🤭. Kahrolsnlar ya valla nefret ediyrm artık bu tür şeyleri duymak istemiyrm son bulsun ya. Allahım kimseye evlat acısı yaşatmasın evladıyla sınamasın😫🙏
EkGizemes
Jongmomy
Kadınız ya o kadar konuşuyoruz o kadar söylüyoruz dikkatte bile alınmıyor ölelim mi ila evliyiz diye eşlerimiz bizi malı gibi görüp dövmeli sövmeli öldürmeli mi yani anlamıyorum ki neden hala idam getirilmiyor anlamıyorum neden hep suçlu olan biz kadınlar oluyoruz anlamıyorum gerçekten bütün algılarım kapandı artık benim artık ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten
Sena-Karatoprak24
Videoyu izlediğimden beri hayat durdu sanki sadece o çığlık kulagımda ve küçük kızın anne ölme diye çırpınışı gözümün önünde dicek bi söz bulamıyorum bunu yapan yaşatan kişi insan değil olamaz da Baba kelimesi o cani için değil bence en ağır hakaret bile az kalır onun için Rabbimden tek dileğim başka Emin’e Bulutlar yaşamasın bu durumu hiç kimse bu şekilde ölmeyi haketmiyor. En ağır cezayı değil direk idam olması veya yanarak ölmesi için yalvarıyorum Allah’a. Bizim video karşısında içimiz yanarken o yavrucak ne haldedir kim bilir. İnsanlıktan acizler olarak utanmalılar bence videoyu çekenler...
Deletedmom133
Sena-Karatoprak24 bende korkutan üzüntüden şuan başım ağrıyor korkudan izleyemedim açık açık görünüyor mu ya peki
Deletedmom133
Hazelkrnz herseybacik şekilde mi görünüyor peki
Sena-Karatoprak24
Deletedmom133
Evet herşey bariz açık bir şekilde gözüküyor videoyu çeken insandaki vicdanı ve merhameti merak ediyorum açıkcası yardım edip müdahale etmek varken kayıt yapmak insanlık dışı 😔😔😔
Hazelkrnz
Deletedmom133 haberlerde izledim bende boğazı hariç bacaklarına kadar akan kanı gösteriyor kızı karşısında nolur ölme anne diyor çok çaresiz çok
Deletedmom133
Sena-Karatoprak24 Allahım ya insan söyleyecek kelime bulamıyor izlemeyeyim o zaman ben çok etkileniyorum Rabbim o kıza yardım etsin psikolojisi nasıl daha kendine görür bilmem off off kahretsin boşanmayı kabullenemeyip delirip bu halde cinayet işleyenler kahrolsun kadın yapmıyor erkek cinateyi o kadar üzgünüm ki
Nvnnnn
Sena-Karatoprak24 çok şükür canım o sığır da şu an tutuklandı sorgulaniyor umarım serbest kalmaz hatta cinayete yardım ile yargılansın o da