adm sabahtan beri mahvolmuş gibi hissediyorum sanki çok yakınım biri #eminebulut hele videoyu izledim ki kahroldum kızına kıyamadım nasıl biri böyle bişeye kalkışabilir bu kadar kolaymı insan hayatı heleki erkeklerin kendini kadının sahibi sanması akıl alıcak gibi değil buradaki postlarda da okuyoruz şiddete maruz kalan kadınlar korkudan ses çıkartamıyorlar çünkü kanunlarımızı suçlunun yanında şimdi o katil ne dicek cinnet geçirdim gözüm döndü bi iki de hastaneye gitmişliği varsa tamam hafifletici sebepler ama ilk başta bir canlı ya zarar vermenin cezası çaydırıcı olsaydı ki buna asla idam demiyorum insanlar böyle eylemleri aklına getiremeceyek hale gelse de böyle şeyler yaşanmasa. Bu bir değil ki milyonlardan sadece bir tanesi 😞😞 çok üzgünüm elimizden hiç bir şey gelmemesi ayrı üzücü 😢😢