Elininanasi canım bende 37+6 da doğum yaptım 2900 doğdu hastaneden 2660la çıktık 2 gün sonra kontrole gittiğimde nerdeyse hiç kilo almamıştı 2750 cıvarındaydı ama birkaç güne toparladı normal kilosuna ulaştı. Sen emzirmeye devam et en kısa zamanda toparlar merak etme benimkine de ne kadar küçük dediler hep