ponciklerin_annesi Aşermeler , Tekmeler ve Hıçkırıklarla Dolu dolu 19 Hafta Çok Şukur Hersabah Tekmeleriyle Uyaniyorum Sizler nasil Gebelik geciriyorsunuz Kizlar 😊 Haydi biraz Sohbet Edelim 😋
Mesa33 ponciklerin_annesi maşallah 🤗 ben sürekli hissedemiyorum, hıçkırık falan da hiç hissetmedim. Aşermiyorum ama çok acıkıyorum. Günde kaç defa hissediyorsunuz, dışarıdan net bi şekilde belli oluyor mu?
Mehtaponur ponciklerin_annesi hickirik nasil oliyor ya? suan 18 haftaligim ara sira hareket ediyo gundee maksimum 4 kere ama hickirigi merak ediyorum 😄
ponciklerin_annesi Emel1234 benim ikinci gebeligim canm ilk hareketlerini 13 haftalikken hissetmistim 😊
ponciklerin_annesi 3melekannesi__ ilk gebelikte biraz gec hissediliyor canim bende kizimda 22.haftadan sonra hissetmeye baslamistim 😊
C_rabia 19+2 olduk bizde, bende hareketlerini cok rahat hissedebiliyorum hatta dun karnimin pit diye titredigini gordum 😍 ikinci hamileligim, ilk kizimizi kaybettik.. Cok sukur Rabbime oglumun her hareketi bana ayri guc veriyor ❤️
ponciklerin_annesi C_rabia Allah rahmet eylesin canim.. Rabbim oglunu size bagislasin insallah 🙏 Baya guclu tekmeleri var 😁
ponciklerin_annesi Mesa33 Tesekkur ederm canm 😊 sirt ustu uzandiginda daha çok Hissediliyor canm , Bende çok acikiyorum 😁 Evet disardan da bakildiginda Hareketleri gozle goruluyor
Akyuz61 19+2 günlüğüz🙈 tekmelerimizde hıçkırığımızda çok net dışardanda görülüyor hissediliyor 😍 bazen o kadar kuvvetli vuruyor ki uykudan uyanıyorum 😂 bizim oğlan biraz asabi🤷🏻♀️
Tgckync Bende 20 hafta oldum bazen bebegim hareketsiz duruyor onunla konusmaya basliyorum hafifce karnimi okşuyorum resmen tekmeleriyle cevap veriyor beni anliyor.gercekten inanilmaz guzel bir duygu ben 16 haftadan sonra yavas yavas hissetmeye baslamistim simdi disardan herkes gorebilecek kadar guclu hareketleri var 😍😍😍
MumyOlc Kızlar benim ilk gebelik kızımız olacak 18 haftalığız hareket ne zamandan itibaren hissettiniz ben hissetmiyorum henüz çok sabırsızlanıyorum 👧🏻🙈
ponciklerin_annesi MumyOlc ilk gebelikte biraz gec hissediliyor canim 22. Haftadan sonra hissetmistim ben kizimin hareketlerini 😊 birazcik daha sabretmen gerek
Gmzli21 MumyOlc benimde kizim 21 haftaligim hissetmiyorum bazen hisseder gibi oluyorum ama acaba da kaliyorum anlamadim gitti ilk gebeligim☺️ rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
kertenkeleannesi ponciklerin_annesi 19+3 olduk 💙 hareketlerini 13.haftada hissettim ama tekme hıçkırık falan henüz yok 🤷♀️🧐🧐
kertenkeleannesi ponciklerin_annesi inşallah ya çok heyecanlıyız akşamları bakıyoruz öyle ama henüz yok😍