kayasli Anneyimki yaa ben android uygulamasindan yazamiyorum nedense sizin yazdiginiz yorumu bile acamadim tarayicidan girince yazabiliyorum ilginc
FSCMK Prensesimi_bekliyorum benimde gidiyor ama öyle diyor birde posta girdiğim zaman yazıdan önce reklam var