Ebecik Kızlar mustela kullanıyorum .ama sadece akşam yatarken sürüyom.kullananlar günde kaç kere sürüyorsunuz .yanında ekstra birşey kullanıyormusunuz
[silindi] Ebecik çok sık kullanmıyorum kafama ne zaman eserse 🙂 mustela kullanıyorum bende içine E vitamini damlatıyorum 3 damla onla beraber baya iyi nem veriyor. Sabah akşam kullanın diyor herkes ama ben öyle bi rütine oturtamadım daha
Ozgeaydogan Ebecik Gerekli gördüğün kadar kullanabilirsin emzirirken çatlak oluşumunu azaltıyor bebeğe de hiç bir zararı yok.