Sariya tabiki canim birlewe bilir.kendini zorlama, cok kasilma olmaz..kendini rahat birakarak yat.inwAllah birlewecek..bende de ayni.bende kopan yerden hematoma oluwdu.yani daha kotusu bende.ama umudumu hic kaybetmedim.kendimi kasmadan yatiyorum ve hic iw falan yapmiyorum.cok wukur kendimi iyi hissediyorum halen 2hafta boyleyim.