denizadaalpp kafayi yicem artik hergun esya kiyafet bakiyom netten ama bi turlu baslayamiyorum parca parca alicam az az yani 20.haftam .. once anne icin lazm olanlarimi alim yoksa bebek icinmi ne alarak başlim . bi alsam gerisi gelcek heralde ama galiba ne alcama karar veremiom urun olarak napim yaaaa 😎😎😎🤭
Mervenurysr denizadaalpp denizadaalpp bende 21.haftamdayımm mağazalar için ekimde kış bebeklerine alışverş önerildi mantıklı geldi banada ☺️
CanNurdan denizadaalpp ben ilk müslin almıştım 🤣 sonra gerisi geldi 🙈 alakasız da olsa bişeyler al annesi gerisi gelir
SalihaSomuncu5 denizadaalpp dogumun hangi aya denk geliyor. Az daha bekle kişliklar çiksin istersen. Ben en ucuz bebek market sitesinden cok fazla şey aldim kişliklar var bak istersen. Cok uygun fiyatlilar yikadim utuledim yerlestirdim sknti yasamamdm hiç. Carsiya cikacanda gezecendee oho oo hic yapamazdim hep netten hallettim
Papatyam9 Resim nasıl ekleyebilirim kızlar. İlk ihtiyaçlar için liste yapmıştım onu paylaşacağım paylaşamadım bi türlü😬
NergizG Papatyam9 google a hızlı resim yükle yaz oraya gir canımm ordaki oluşan linki buraya yapıştır
Busraoz Papatyam9 Google’a hızlı resim yaz oradan resim seçip yükle diyorsun. Sonra sana linkler url’ler veriyor kopyalayıp buraya yapıştırıyorsun canım.
Mervenurysr SalihaSomuncu5 bende ordan düşünüyorum dün denk geldim o siteye aynı şeyler daha uygun fiyatla
Rozawxz SalihaSomuncu5 instagramda da öyle siteler var uygun fiyatlı bende hep yatmak durumundayım alsam sıkıntı olur mu acaba
gozdeteacher SalihaSomuncu5 O sitenin ürünlerini hep duyuyorum. Kumaşları nasıl esnek mi sert mi acaba? Görüp dokunmayınca cesaret edemedim ben 🙈
Melisbol denizadaalpp bence önce bebek icin olanlari al anne icin olanlari daha sonra :) muslin ortuler, reflu yatagi vs alarak baslayabilirsin ufaktan
denizadaalpp <a href="https://hizliresim.com/Z55VQg"><img src="https://i.hizliresim.com/Z55VQg.jpg"></a>
Superfreshlerim denizadaalpp denizadaalpp canım benimde ikiz, daha erken almayalım diyordum henüz 16+5 im ama bir sürü eşyaları oldu, başlayınca bırakamıyorsun almayı☺️
07052019 denizadaalpp ben bebek bezi ve iç zıbınlarla başladım. Bu ay çorap şapka eldiven alıcam. Önümüzdeki ay da dış giyime bakıcam. Öyle planladı kafamda. 😊
Benimminikim denizadaalpp Ben hastane çıkış setleriyle başladım oğluşlarıma sonra tulum tek alt tek üst battaniye derken şimdi duramıyorum daha 25 haftalığız ama hazırlıklarımız bitti sayılır erken doğum olur diye korktum heyecanla bi başladım gerisi geldi👶🦋👶
denizadaalpp Benimminikim bende korkiyom oyuzden işte eşim hayatta bilemez almayi .d bnm biri erkek kesinde digeri belli degil ilk kiz dediler dün erkek dediler bakalim haftaya ayrintilida belli olur die bekliyorum bnde heralde hastane cikisindan baslicam gibi
Benimminikim denizadaalpp mantıklı hastane çıkışından başlamak bi de bizim ikiz küçük olur diye 2 10 lu hastane çıkış seti 4 5 li hastane çıkışı aldım 4 alt ayrı 4 alt ayrı aldım 03 ay bir tane takım ve iki tulum aldım şimdilik 🤷♀️💕🎀