mavielif Merhabalar. 21 haftalık ikizlere hamileyim. Son zamanlarda özellikle sabah kahvaltı yaptıktan sonra kalp çarpıntısı ve halsizlik yaşıyorum. Sanki uzun mesafe koşmuşum gibi nefes alıyorum. Bayılacakmışım gibi hissediyorum.Uzanıyorum ama 1 saat kadar da geçmiyor Böyle bi durum yaşayan var mı kızlar?. (Dr. da soracağım ama kontrolüm haftaya.)
Muallimehanim mavielif O haftalarda çarpıntı oluyor. Bende aynı senin gibiyim. 30 haftalığım hala arada özellikle kahvaltıdan sonra nabzım hızlanıyor. 30 dakika sürüyor en az. Doktorum gebelikte normal demişti. Ağır ağır yememi dinlenerek yememi söylemişti
Bertug-Tugberk-Mom mavielif benim ikiz değil ama bende de oluyor. 22. Haftadayım. Sana tavsiyem ağır şeyler yeme kahvaltıda hamur işi ve kızartma gibi.. Ben onları kesince biraz düzeldi çünkü
Ozgur94 mavielif 26 haftalığım bende de oluyor. Yemekten sonra değil hatta gün içinde durduk yere oluyor ama sormadım hiç önemli görmedim açıkçası
anapanda12 Erken doğum riski için kullandığın bi ilaç varsa onun yan etkisinden oluyor olabilir ben nidicard kullanırken çok sık yaşadım bahsettiğin kalp çarpıntısnı ilaç kesilince çarpıntıda kesildi ama yok kullanmıyorsan mutlaka doktoruna bahset durumdan
mavielif Bertug-Tugberk-Mom yumurta peynir zeytin vs. yiyorum. Klasik kahvaltı aslında 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️