Snglmhmt Kızlar 40 bitti 1 cm açılma ve yumuşama var dedi doktor. ara ara kasıklarımda ağrı var ve şuan çok hafif belimde sancı var az önce lavaboda koyu sarı renkte parça gibi akıntı geldi kanlı değildi ama ilk kez geldi öyle bişey bi avuç kadar sizce bu nişan mıdır yada doğumum yakın mıdır 😓
[silindi] Snglmhmt bildiğim kadarıyla nişan her zaman kanlı gelmez, o bahsettiğiniz şey yüksek ihtimal nişandır. Nasipse bu gün yarın çocuğunu kucağına alırsın. Ağrıların şiddeti giderek artıp sıklaşıyor mu onu takip et.
ozgeege Snglmhmt canım bende 39. Haftadayım 2 cm açılma ve yumuşama vardı doktorum yumuşama açılmadan daha önemli demişti ve baktı 2 güne olur dedi muhtemelen sizinde öyle birşey ve 1-2 güne olabilir doğumunuz o gelen nişan olabilir sancılarını takip et
SalihaSomuncu5 Snglmhmt başka bir postta da okumustum dogum basladi anlamina geliyormuş yakinda gelir bebiş
Snglmhmt [silindi] inşallah artar şiddeti ama normal bel ağrısı gibi hiç artacağa benzemiyor inşallah hayırlısıyla olur doğum 😥
ozgeege Snglmhmt canım açılmayı artıran şeyler var hareketler var onlara netten bak onları uygula en olmadı inşallah hayırlısıyla olur doğumun 🙏🏼