Kardelendgn Resmen adet sancısı çekiyorum dün aksam kıvrandım yatakta. Oncesinde 2-3 kere oldu ama kisa süreliydi. Şuan tekrardan başladı 😩 kan vs. Yok cok şükür ama sümük tarzinda beyaz akıntım oluyor. Normalmi sizce 🤦♀️
Bsyldrmdlk Kardelendgn 33 te benimde beyaz akıntım birden gelmeye başladı su zannedip doktora koşmuştum 😁 Artış olması normal. Adet ağrısı olması da normal artık vücudunuz doğuma hazırlanıyor. Ara ara gelip gidiyorsa önemli değil. Sıklığına dikkat edin.
Avaysekarakus Bende de olmuştu 32+1 im Suan geçen hafta anlattığınız tarzda akıntım ve agrım hafifte olsa vardı .
Avaysekarakus Kardelendgn kontrolüm yarın yarın soracağım inşallah kanama vs yoksa uzanıp dinlenmek size iyi gelecektir
Avaysekarakus Kardelendgn akıntının olması rahmin kendisini Doğuma hazırladıgıyla alakalı olduğu hakkında bi yazı okumuştum sizede çok geçmiş olsun...
Elif_murat Bende 30+3 üm. Bi kaç gündür şu çatı ağrısı denen şeyi yaşıyordum zaten fena halde yürürken, sağa sola dönerken falan. Bir iki gündür de göbeğimin altından kasıklarıma inen sancım var. Oturup kalkamıyorum. Ve bi anda gelen akıntılarım oluyor yoğun yoğun. Randevum yok ama yarın doktora gitmeyi düşünüyorum. Normal mi bunlar acaba. Yoksa erken daha aslında
Kardelendgn Elif_murat Cati agrisi denen sey nasil olur onu bilmiyorum ama resmen sancıdan kıvranıyorum 😔 indallah kotu bisey yoktur ya