Su16 11 haftalığım ve felaket adet sancısı çekiyorum uzanınca geçiyor böyle olan varmı benim gibi duşta sakinleştirmiyor günüm gelince oluyor😞kanama filan yok çok şükürde
Nnurmehmet Su16 Canım bende 11.haftadayım benim de adet zamanım geldiğinde sancım oluyor bence normaldir benim doktorum leke veya kanaman olmazsa ağrıdan sancıdan korkma demişti rahim büyüdüğü için de oluyor endişe etme normal yani 🌼😊
Su16 Nnurmehmet evt öyle dedi doktorumda ama normalde adet olcağım zamndan daha şiddetli oluyo hamilelikte günlerim gelince duyup rahatlamak istedim teşekkür ederim hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz inşallah canım🙏