Cerenece benim 10. Haftada basladı bel ve kalça agrım 15. Haftadayım suan bebeğim büyüdükçe ağrılarım da artıyor sırt üstü yatamıyorum bir iki saat koltukta oturamıyorum oturup yattığım zaman bıçaklar saplanıyor ayakta duramıyorum cok fazla sadece ya sağıma ya soluma yatabiliyorum rahat bir şekilde galiba doğuma kadar böyle devam edecek benim ki kimisi bulantı cekiyor kimisi böyle agrı cekiyor herkesin çektiği bir sıkıntı var gebelikte