Smyraa_06 Çok geçmiş olsun. Bekarken bende de çıkmıştı ilaçları biraz ağır. O nedenle hamileyken vermemişlerdir. Yara yerlerini kaşıma. Başka bölgelere de dağılabilir. Sıkıntı stres yapma kesinlikle, immün yetmezliğinde de oluyor. Dinlenmen ve güzel beslenmen lazım. Eğer uçuğun çıkarsa bebek doğduğunda kesinlikle temasına izin verme. Çok tehlikeli bir virüs. Onların bağışıklığı bunu kaldırmak için yeterli değil. Hamilelikte yapılması gerekenler konusunda bilgim yok maalesef.