Misskokulumm canim merhaba en son vatanda erson beye muayene oldum devaminda yogun tavsiye uzerine devlet hastanesinde oguz beye basladim
Bulent ecevit bulvarinda oturuyorm zaten devlet hstanesi cok yakin.
oguz beyi cok sevdim guleryuzlu ve hemen ultrasona yattigimda nasil gidiyor gunlerin nasl geciyor agrin sizin varmi diye mutlaka soruyor zaten 37 haftalik olucaz ve dogumum bile istanbulda annemin ordami burdami belli degil😔
Sen kac haftalik oldun suan kontrollerini nerde yaptryosn😗😗😗