Cnncyn Evet merak etmeyin hiç problem olmuyo dedikleri gibi sakinleştirici yapıyolar o zaman başınız inanılmaz dönüyo ama korkmayın uzun sürmüyo hemen geçiyo o sıra da sizi kesmiş oluyolar ben çocuğumdan yarım saat sonra falan çıkmışım ama bana 10 dk gibi geldi tüm ameliyat öyle diyeyim. Rabbim yardımcınız olsun umarım çok kolay geçer, kalbinizi ferah tutun emin olun korkulacak birşey yok 😊