CanNurdan evet bnde normal dogum istiyorum basindan beri zaten tek emgel bebegim 3480 su an yani son haftaya kadar 4 olursa normal yapamam diyor doktorum esime de kac kez konustum ama anlatamiyorum malesef bi ara haziranda gelmiati annem 20 gun falan kaldi smdi dogum yaklasti diye cagirdm bir ay oldu bir ayda dogduktan sonra kalacak diyor esim huzursuzluk cikariyor ben rahat degilim diyor 🤷♀️