Leyla-mina16 ucret aldiginiz maasa gore hesaplaniyo hastaneden aldiginiz raporu isyerinize vermelisiniz onlarda muhasebeciye verecekler islemleri muhasebeci yapacak sizde 170 arayarak islemlerin ne durumda oldugu sorabilirsiniz dogum yaptiginizda hesaplaniyo dogum yaptiktan 1 ay sonra kadar yarisi 2 3 ay kadar sonrada geri kalan yarisi odeniyo