Kbradaghan01 Merhaba anneler ve anne adayları 🤗 benim oğlum olacak ismini Dağhan Asaf kurmayı düşünüyoruz sizin küçük prenslerin isimleri neler ne koyacaksınız belli mi 🤗
Rukiye2709 Kbradaghan01 bizde Allah izin verirse çınar düşünüyoruz 🥰 soyadınız çok uzun değilse isim güzel ama söylenmesi zor gibime geldi ama önemli olan sizin içinize sinmesi
Kbradaghan01 Rukiye2709 aslında ben sadece Dağhan istiyorum bakacaz artık Doğuma kadar çok fikir değişikliği yaparız 😁
Edakarahan Erkek ikizlerim olacak nasipse isimlerini : Uras- Barlas koyacagiz. Uras:Şans, talih demek. Barlas:İyi savasan, savaşcı demek😊
Kbradaghan01 sevval55 asil de güzel ama ateş bi tık daha güzel geldi hitap etmesi filan tabiki sizin gönlünüzden geçen olur İnşAllah 🤗👍
Kbradaghan01 Smyraa_06 Çınar ismini hep sevmişimdir yakınım da Çınar koyduğu için ben kuramıyorum size nasip olur İnşAllah 😊😊🤗