Busra-06 amin inşallah canım benim.
Normal ilerliyordu çatım müsait olduğu için yumuşamamda vardı bekledik 41.haftaya kadar ama o yumuşama bir türlü açılmaya dönmedi sancılarda olmayınca doktorum daha beklemenin bir anlamı yok dedi mecburen sezaryen oldum. Ama şu bi gerçek oksapar iğne kullananlar normal doğuramaz die birşey yok ben burda okumuştum biri kullanıyormuş doktoru bu iğneleri kullanan hamileler normal doğum yapamazmış die doktoruma bizzat sordum öyle birşey yok defalarca bu iğneyi kullananı doğurttum dedi bazı doktorların işine gelmiyor ne yazikki 😊