Hgrtin Arkadaşlar bu gün sezeryan olucam günüm gelmiş hamile annelerden ricam bu gün sizden dua istiyorum bebeğimi sağlıklı kucagima alayım bebeğinin kalbinde hipoplaziz kalp sendromu var o yüzden dua istiyorum camille annelerin duaları kabul oluyormuş lütfen🙏 🤲
Merve43 Hgrtin canm allah bebeğine sağlıklı uzun ömür versin dualarım senle tez zamanda şifa bulun inşallah
Nurdem33 Hgrtin Rabbim şifa versin dertsiz tasasız mutlu bir ömür nasip etsin sanada güç küvet versin çok geçmiş olsun canım
Ysmgns Rabbim sağ salim kucağına almanı nasip eylesin insAllah bebeğinle saglıklı şekilde çıkarsınız hastaneden