Peluskaa
Anneler aranızda cvs yaptıran var mı dün yaptırdım hafif hafif bazen agrım oluyo iğne yerinde sizde de var mıydı ? Sonuclarınız geldi mi ? Ne durumdasınız?
Esezgin
Ben haziran sonunda yaptırmıştım. İşlem sırasında daha çok ağrı oluyor mahvolmuştum. Sende kalan hassasiyettir. Birkaç güne geçer inşallah temiz raporunu alırsın. Benim sonuçlarım 1 ay sonra temiz çıkmıştı çok şükür. Allah sabır versin. Bekleme süreci çok yıpratıcı.
12_yil_sonra
Syhn16
Bende yaptırmıştım 12. Haftada bir kaç kez denedikleri için bende 3-4 iğne deliği görüntüsü olmuştu. Bir kaç gün ağrıdı o yerler sonrasında geçti bişey kalmadı sonuçlar 1 ay sonra iyi çıkmıştı çok şükür