@Kuzey88 ben de göğüslerim büyüyünce mahvolmaya başlamıştım o telli sütyenlerle, sonra emzirme sütyeni tercih ettim ki doğumdan sonra da kullanabileyim. Ben ebebek’ten iki tane penye iki tane kaplı emzirme sütyeni aldım, çok memnunum, penyeleri evde iken kaplı olanları dışarı çıkarken kullanıyorum. Tavsiye ederim. Kıyafet olarak da hamile kıyafeti tercih etmedim, normal beğendiğim birkaç elbisenin bir kaç beden büyüğünü aldım, en fazla daralttırırım doğumdan sonra diye düşündüm😊 bir de LCWaikiki den xxl tişört aldım inanılmaz rahat oldu taytlarımla giyiyorum. Tavsiye ederim 😊