Superanne Ayrıntılı ultrasona gireceğim bu hafta erken mi? Kadın Doğumcum bununla ilgili olumsuz bişi demedi. Benim gibi 19. Hafta da giren var mı????
Superfreshlerim Superanne canım bende ikizlere hamileyim doktorum ikiz bebekler için 21-22. Haftalar daha uygun oluyor erkene randevu alma dedi
Superfreshlerim Superanne ayrıca randevuyu da bir profesöre aldım oradaki sekreterde hoca ikizleri 20. Haftada istemiyor 21 artılarda görmek istiyor dedi
Aysemlg Superanne ikizler genelde 22. Haftada alınıyo. Bende 22. Haftada gittim canm doktor 22 . Hafta diye özellikle söylemişti
Benimminikim Superanne Ben ikizlerimle 22.haftada gittim detaylıya doktorum en uygun zamanın bu haftalar olduğunu söyledi 👶💙👶
Tgcmrt Benim doktorumda 24 de baktırdı ama gittiğim perinatolog ikizlerde 18-19 daha iyi oluyo biraz geç kalmışsınız demişti.
Zeydo Superanne bende 21+2 de girdim doktor 21-22 nin uygun olduğunu söyledi. Serviks kısalmış bu durumu yaşayan var mı☹️
Superanne Buraya eklemek istedim. Bilgi olsun diye. Dün gittim ayrıntılı ya doktor üç hafta sonra kalp kontrolü için yeniden çağırdı. 19 da kalpleri görmek zormuş.