Eda0606 İyi günler bu konuda kafam çok karışık 28. Haftadayım 30. Haftada çalışabilir raporu alıp 2 hafta yanacak izinlerimi kullanıp sonrasında analık iznimi başlatmayı düşünüyordum. Ama öğrendim ki yıllık izin alırsam o süreyi sonrasına devredemiyorum fiilen çalışma gerekiyormuş.tabi 30. Haftada ailemi. Yanına gidecektim. Ama bu haliyle gidersem devredebileceğim çok az iznim olacak ikizler içinde bi haftanın bile çok önemli olduğunu biliyorum. Sizler nasıl düşünüyorsunuz neler yaptınız?
Superfreshlerim Eda0606 ben doğuma kadar rapor kullanacağım canım, 30. Haftada de doğum iznim başlayacak
Superfreshlerim Eda0606 iki çocukta başka türlü olmaz zaten çok minik oluyorlar bir de bırakmaya kıyamam☺️