Eda0606 Az ilgileniyordan kastınız beklentinize göre değişir. Her gittiğinizde 15-20 dk sizinle ilgilensin istiyorsanız Tabiki de öyle değil. Hangi doktor her gittiğinizde dakikalarca tek bir hastayla ilgileniyor ben denk gelmedim açıkçası. Bakması gerekenlere, ölçümlerine bakar gereken bilgileri verir işini yapar. Konuşma konusunda evet fazla konuşkan bir doktor değil ama 3 senedir sorduğum her soruya net cevaplarımı aldım asla tereddütle bırakmaz. Kafanızda soracaklarınızı belirleyip ona göre gitmeniz gerekir. Ama bu da beklenti meselesi size hikaye anlatsın istiyorsanız memnun kalmazsınız. Benim kriterim işini çok iyi yapması, kafamda soru işareti bırakmaması ve insani yönünün çok kuvvetli olması.
Ben tüp bebekle hamileyim, 30. Haftamdayım ve Uğur hoca olmasa bugünleri göremezdim. Kişiye ve hastanın beklentisine göre değişir memnuniyet tabi.